Friday 20 May 2011

memang aku nak disaman pun..



Di malam yang agak boring ni..
saja aku nk lakarkan cite skit kat blogku..
cite malam ni sal saman dan ditahan sepanjang 4 bulan ni..
mula2 saman yang ku kena saman ialah saman mbsa..
maklum la da terdesak nak park kete.. tak de tempat lak..
tau-tau kena saman rm40..
saman yang kedua aku, ialah saman takde sticker..
tuk pengetahuan korang dak kolej memang takleh bawak kete..
so aku redah je masuk induk alik-alik pastu kena saman rm40..
saman ketigaku yang masih lagi menduduki anak tangga ialah saman MBSA rm5o..
tak lain dan tak bukan sal kete ag..
yang ke-4 ni len skit..
ni pak polisi yang tahan aku gara-gara bertutur mengunakan telifon bimbit semasa memandu.. tragiss tak..hahaha
tapi setelah pujuk rayu akhirnya tak kena saman..
yang last ni kena tahan jugak.. tapi dengan pakguard.. opppss.. sory.. polis bantuan..
atas kesalahan memalsukan @#*$..
tapi smue yang terjadi sepanjang sem ni adalah silap ku,,.
yang jadi tak puas ati dengan cara diorang menegur pesalah agak kasar la bagi ku..
dan memang duit belanja aku ni tuk bayar saman pun..hehe

No comments:

Post a Comment