Monday 9 May 2011

YaNg pertama..


mmm.. yang pertama..
itu yang selalu kuar dari mulut aku untuk si dia tuk minggu ni..
nk tau tak??
dalam dua minggu ni macam-macam yang aku dapat..
hasil dari air tangan si dia..
hehehe...
bangge habis...
hari tu si dia ada ciptakan aku bantal cinta(ayat tak leh bla..)..haha
tak sampai seminggu aku teringin nak makan kuih jeput mama aku buat..hehe
bile si dia dengar, terus wat kan untuk aku..
wah.. pe lagi.. aku makan dengan rakus..hahaha
walaupun tak sama
janji dapat jugak lepas rindu nak makan jeput hasil air tangan mama aku..
menjelang dua hari yang lepas kami makan durian kat tasik sek 2...
hehe.. semua pasal makanan..
jap2 tak habis lagi..
lepas hari tu, masa si dia balik umah..
dia buatkan aku bubur durian pulakk.. fuhh..
sedappp kot..
bersungguh si dia wat kan..
as a pakwe le.. aku rasa bangge habis..
tq tuk si dia..
tapi yang tak bez aku tak leh wat pe2 pun untuk si dia..
yang boleh aku wat hanya ungkapan..
si dia yang wanita pertama yang ciptakan bantal tuk aku..
si dia yang wanita pertama yang wat kan jeput tuk aku..
si dia yang wanita pertama yang wat kan bubur durian tuk aku..

No comments:

Post a Comment